Friday, February 21, 2014

Shaklee..Ape tu?

Assalamualaikum wbt readers

"Apa itu Shaklee?"

"Vitamin"

Okay ini jawapan lazim yang dikemukan oleh sesiapa sahaja bila bertanyakan apa itu Shaklee. Bagi saya Shaklee lebih dari itu.

Let's get to know Shaklee.




Daripada mana datangnya nama Shaklee?
Ia datang daripada nama pengasasnya iaitu Dr. Forrest C. SHAKLEE, Sr.

Antara salah satu pencapaian yang terhebatnya ialah, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta 'VITALIZED MINERALS" iaitu merupakan MULTIVITAMIN yang pertama di dunia pada tahun 1915.

Pada tahun 1956, Shaklee Corporation  telah ditubuhkan. Usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi. Selain itu Shaklee Corporation juga adalah syarikat Jualan Lansung yang pertama di dunia dan menggunakan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedarnya. 


Shaklee adalah sebuah syarikat yang telah beroperasi selama tempoh lebih daripada 5 dekad. Ia merupakan sebuah syarikat yang telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara SEMULAJADI. Jutaan ringgit telah dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan Shaklee. Shaklee percaya bahawa KESIHATAN & KEBAHAGIAAN MANUSIA sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembetukan kehidapan dunia yang lebih baik.


"The more you share with others, the more valuable your share will become."
"Do unto others as you would have them do unto you"
~Dr. Forrest C. Shaklee~

Konsep 'Sharing' telah menyebabkan Shaklee melaburkan berbillion ringgit sebagai GANJARAN kepada PENGEDARNYA yang BERKONGSI tentang Shaklee.

Apabila anda memilih Shaklee , anda akan tahu 3  perkara adalah benar. Ia adalah sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam
  • SENTIASA SELAMAT
  • SENTIASA BERKESAN
  • SENTIASA MESRA ALAM
Falsafah Shaklee

Okay ini serba sedikit info berkenaan Ape itu Shaklee, dari awal nama serta penubuhannya.

Konsep 'Sharing' yang di ketengahkan ini betul-betul memikat hati saya. Jadi sesiapa yang  berminat untuk mencuba produk Shaklee ini & ingin menjadi sebahagian daripada keluarga Shaklee kami boleh hubungi saya 

TASYA 0123805773
ID: 1001843
YOUR FAVOURITE SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR



Nota Kaki: Shaklee sentiasa di hatiku




No comments:

Post a Comment