Sunday, February 23, 2014

NAK MENYUSU & KURUS ?

Assalamualaikum wbt readers

NAK MENYUSU..TAPI NAK KURUS....ha, macam mana tu?

Inilah dilema ibu-ibu yang ingin menyusu bayi mereka namun dalam masa yang sama keinginan untuk kurus adalah pada tahap yang maksima.Yela semasa mengandung kadang kala berat badan si ibu  boleh meningkat daripada 15 kilogram hingga ke 20 kilogram. Macam tak percayakan namun inilah kenyataan bila berbadan dua.

Bagi ibu-ibu yang tidak mengalami kenaikan berat badan yang drastik mungkin tidak terasa penting untuk kembali lansing seperti sediakala tetapi bagi mereka yang menghadapinya sudah semestinya mereka akan berada di dalam dilema.

Tak payah runsing, resah atau pening kepala kami ada jawapan untuk masalah anda SET SLIMMING BREASTFEEDING adalah jawapannya.

Antara kebaikan yang anda perolehi:-

·         tampil langsing dan menawan;
·         susu semakin meriah;
·         mengeratkan lagi hubungan suami dan isteri;
·         bayi tidak meragam dan cepat kenyang;&
·         ibu menyusu senang hati

SET SLIMMING BREASTFEEDING



Energizing Soy Protein (ESP):
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi iaitu kacang soya, tumbuhan yang kaya dengan isoflavones yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. ESP juga  berfungsi sebagai pembekal tenaga  segera dalam masa yang sama meningkatkan keimunan badan Selain daripada itu ia turur membantu dalam memekatkan susu ibu dan menyebabkan bayi lebih cepat kenyang.

Lecitin:
memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ia bertindak sebagai 'Pembersih' salur darah. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecitin ini. Macam penyerap lemak gitu. Terutama tang perut dan punggung yang menyimpan lemak tu, Dalam masa yang sama ia juga menghalang obesiti.

Alfalfa:
Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan

Jom ibu-ibu tanpa rasa ragu dan risau kita kurus sambil menyusu bayi-bayi kita. Ramai yang telah berjaya dan buktikannya. Pengambilan set slimming breastfeeding ini tidak menggangu sama sekali proses penyusuan malah membantu dalam penghasilan susu yang lebih bernutrisi serta  memberi kesan yang positif kepada ibu dan bayi. 

berminat mencuba dan inginkan konsultasi percuma. Meh PM/Wsap saya

YOUR FAVOURITE SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
TASYA-0123805773
ID: 1001843



No comments:

Post a Comment