Wednesday, February 19, 2014

FAQ: Set Slimming Shaklee

Kenalan lama meyapa gara-gara terbaca coretan yang saya kongsikan di laman sosial petang tadi.Katanya "Nak kurus macam tasya juga". Jawapannya mengapa tidak Mari saya kongsikan rahsia 'Slimming Down with SHAKLEE'

SET SLIMMING SHAKLEE

Mempunyai beberapa pilihan antaranya:-

1. SET BAJET
  • LECITHIN + ALFAFA
  • LECITHIN + HERB LAX
  • OMEGA GUARD + ALFAFA
  • OMEGA GUARD + HERB LAX
2. SET LENGKAP ( DETOX~BAKAR~BINA)
  • DETOX ( ALFAFA/HERB LAX)
  • BAKAR (LECITHIN/ OMEGA GUARD)
  • BINA( CINCH/ESP)
Antara persoalan yang bermain di minda semua pengguna:-

1. Shaklee Mahalla..Mahal ke?
2. Yang paling murah berapa?
3. Kena kawal makan ke?
4. Berapa Lama nampak kesannya?
5. Ada kesan Sampingan tak?
6. Satu set tahan berapa lama?
7. Kalau berhenti, sekiranya sudah mencapai target yang dingini apa kesannya?

Mari saya tolong jawabkan kesemua persoalan ini..InsyaAllah

Q1. Shaklee Mahalla..Mahal ke?

Menilai mahal atau murah sesuatu produk adalah hak pengguna. Namun kita perlu ingat jangan terlampau memandang pada harga sehinggakan terlupa untuk memandang pada KUANTITI produk tersebut.
     
Q2. Yang paling murah berapa?

Seperti yang saya maklumkan di atas , SET SLIMMING SHAKLEE terbahagi kepada beberapa pilihan.Semuanya bergantung kepada bajet para pengguna.Untuk mendapatkan harga promosi atau pertanyaan lanjut sila hubungi saya TASYA - 0123805773 pengedar sah shaklee anda.. :)

Q3. Kena kawal makan ke?

Selain daripada mengambil supplemen untuk menguruskan badan, senaman ringan seperti kerja-kerja rumah serta pemakanan yang seimbang perlu seiring. Makan berpada-pada serta Pengambilan makanan yang teratur sekurang-kurangnya 3 kali sehari adalah WAJIB (BREAKFAST,LUNCH & DINNER) Jawapan ini berdasarkan pengalaman saya sendiri sebagai pengguna set ini.

Q4. Berapa Lama nampak kesannya?

Ini juga tertakluk pada empunya badan sendiri.Menguruskan badan mungkin nampak mudah. Namun ia sebenarnya memerlukan komitmen dan azam yang tinggi. Persediaan mental juga perlu.Saya mengambil masa lebih kurang 2 bulan untuk menampakkan kesannya dan saya akan teruskan mengamalkan set ini sehingga berjaya mencapai berat ideal saya :)

Q5. Ada kesan Sampingan tak?

Tiada. Shaklee adalah satu-satunya syarikat yang menjual vitamin dan mineral SEMULAJADI (rujukan: A consumer Report by Editors of Research Institute for Preventive Health Care)

Q6. Satu set tahan berapa lama?

Bergantung kepada cara pemakanan pengguna. Sebagai contoh di sarankan mengambil alfalfa pada permulaan proses kelansingan ialah sebanyak 6 biji sehari dan ia boleh di tambah  dari 6 biji ke 10 biji paling maksimum mengikut kehendak pengguna sendiri. Alfafa botol kecil mengandungi  330 biji dan yang besar 700 biji. Jadi mengikut pengiraannya sebotol alfafa kecil oleh bertahan hampir 2 bulan.

Q7. Kalau berhenti, sekiranya sudah mencapai target yang dingini apa kesannya?

Tiada sebarang kesan kerana ia adalah konsep diet yang sihat. Konsep berdiet dengan Shaklee ialah "Keep muscle you have, Burn  Fat you don't need  & Lose inches you don't want."


Alhamdulillah selesai sudah menjawab soalan-soalan yang diajukan. Jadi marilah berdiet dengan SET SLIMMING SHAKLEE. Berbaloi-baloi!

Pengedar Sah Shaklee anda
Tasya-1001843
PM/WSAP 0123805773

Nota Kaki: Tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu.



No comments:

Post a Comment