Wednesday, August 6, 2014

Surirumah Bergaji?? Pelik tapi Benar

Assalamualaikum


Bestnya dapat jaga anak sendirikan. Tasya rasa memang menjadi idaman ibu - ibu semua kalo boleh nak jaga anak sendiri. Nak anak membesar depan mata.

Tasya pun tak sangka dapat menjalankan tugas  mulia yang satu ni. Yela dah jadi kebiasaan sekarang ni ibu banyaknya bekerjaya. Tambah-tambah yang duduk di bandar. Kadang-kadang pandangan sekeliling yang mempersoalkan kenapa isteri tak bekerja dan mengharapkan duit suami sahaja sedangkan si isteri belajar tinggi juga. Ni pun boleh jadi antara sebab mengapa ibu- ibu terasa ingin bekerjaya. Salah seorang teman tasya  menerima nasib macam ni kesian kan.

Hello...zaman dah berubah, jangan ingat ibu yang dirumah tak dapat menjana pendapatan. Zaman Internet dihujung jari semuanya boleh. Antara mahu dengan tidak. Macam tasya, tasya memilih untuk menjaga anak-anak serta menjana pendapatan sendiri dari rumah. Alhamdulillah tasya dipertemukan dengan Group Shaklee yang sangat  awesome.

Hajat tasya sebenar join Shaklee takde rase nak berbisnes lansung tapi bile buat belian ke tahap kita boleh menerima rebat tunai, terus terdetik kenapa aku tak nak buat bisnes ni. Bisnes shaklee ni bisnes keluarga, bisnes sendiri. Rajin usaha berlipat gandala untungnya tapi kalo malas dan alasan setinggi gunung hasilnya pun setimpal dengan usaha kita bak kata orang tua- tua nak seribu daya tak nak seribu dalih..betol tak?

Pemilihan group dan upline yang baik penting di dalam Shaklee kerananya kita perlu bekerjasama seiring untuk mencapai ke tahap yang tertinggi dalam Shaklee iaitu Master Coordinator. Group dan upline yang baik akan sentiasa membantu kita tak kirala dari segi marketing plan, perihal produk, masalah-masalah kita dengan customer kita ataupun masalah emosi.Tasya sungguh rasa bernasib baik sebab group dan upline-upline tasya semuanya sedia membantu.bila terasa down, bila terasa susah semunya di kongsi bersama dan sama-sama mencari jalan penyelesaian.

Bukan itu sahaja tasya dapat sejak join shaklee ni.Tasya rase tasya dapat lebih dari tu. Dari segi rohaniyahnya Alhamdulillah makin hari makin dapat diupgrade. Kami sentiasa ingat mengingatkan antara satu sama lain bab solat di awal waktu, zikir, sifat memberi lebih, bersedekah.. siapa kata kami hanya mengejar sales sahaja.harap maklum anda tersalah paham ye..(^_^)

Tasya seru kepada siapa-siapa especially ibu-ibu di luar sana yang terasa hati nak mencuba menjana pendapatan dengan shaklee and nak join group awesome tasya hubungi tasya di 012 3805773. Kita boleh cerita lebih lanjut dan lebih mendalam macam mana nak jana pendapatan bukan setakat 2, 3 angka..nak berapa angka pun boleh hingga ke infiniti janji rajin usaha..insyaAllah.


Sebelum nak sambung buat kerja rumah ni tasya mendoakan kepada semua ibu-ibu yang memang berniat utk bekerjaya dari rumah macam tasya semoga niat anda itu termakbul dan di permudahkan Allah...


Ibu yang bekerjaya dari rumah,
Tasya
Wa/text:0123805773


Working at Home Mommy (Gambar dari Cik abang Google)

No comments:

Post a Comment